In cautarea “EL Butonului”!

Imi place omul simplu. Cat mai simplu. Onest. Intelept. Modest.

Si mi se pare teribil de greu sa gasesti oameni care pur si simplu sa-si pastreze calitatile astea. Caci pana la urma, sunt calitati. Mari calitati.  Aud frecvent expresia “in ziua de azi”. Sau “in vremurile de acum”. Ca o scuza precum ca este mai usor sa te desprinzi de propriul eu, imbratisand rapid si usor tot ce inseamna un “non” eu. Mai exact, lipsa modestiei, a intelepciunii, a simplitatii, a omului cinstit. Sincer. Cu bun gust. Original in tot si toate.
Mda. Ce-i drept, e greu. Totusi, cu siguranta si acum 2000 de ani oamenii aveau aceleasi pareri. Asadar, nu consider ca “in ziua de azi” lumea este mai rea. Consider ca problema in sine suntem chiar noi insine. Fiecare dintre noi avem pur si simplu  propriul Univers in care traim, impreuna cu toate conceptiile si principiile ce ni le insusim intr-un Univers mai mare. Asadar, daca ne-am schimba problemele propriului Univers, cu siguranta l-am transforma intr-o lume mai buna.  Ne putem transforma in oameni mai buni, mai tari, mai puternici, mai intelegatori, mai cuceritori. Mai oameni. Putem, avem capacitatea de a primi reflexia celorlalti intr-un unghi diferit.  Totul se poate schimba. Iata. Cat de simplu! Da, simplu. Nu neaparat, usor.  Insa, absolut deloc imposibil. Simplu!

In concluzie: press the button! Schimba-ti propriul univers.

Leave a Reply

