Jurnal in jurul lumii: notite pentru viitorii nepoti 0.1

Mi-au spus si m-au rugat atatia prieteni, cunostinte, membri ai familiei sa pun in scris experientele din calatoriile mele. Caci vor sa le citeasca, caci eu vad lumea si vor sa o vada si ei prin ochii mei, ca vor sa se amuze si ei de intamplarile si peripetiile mele, ca sunt egoista si nu vreau sa impartasesc. Ca pot.

Ma numesc Carmen si acesta este Jurnalul meu in jurul lumii: Notite Pentru Viitorii Nepoti.

Jurnal 0.1. Daca iti doresti, se poate. Trebuie doar sa perseverezi.

Eu nu am avut norocul sa reusesc din prima sa obtin rolul de insotitor de bord, ce imi acaparase atentia nu mult dupa terminarea Masterului. Insa prin multa munca si perseverenta, am reusit. Am reusit sa obtin postul ce m-a inspirat sa vreau mai mult, sa imi doresc sa vad daca nu lumea intreaga, macar o frantura din frumusetea ei.

Asadar, azi, 9 Mai 2017, dupa 3 ani de zbor (and still counting): am atins toate continentele lumii. Si marturisesc: este absolut FASCINANT.  Ai ocazia sa vezi frumusetea atat de diferita a naturii si a culturilor de la o tara la alta, de la un continent la altul. Clima, cultura, arhitectura, formele de relief, diversitatea, diferentele dintre culturi, mentalitati, principii culturale, reguli, legi nationale si internationale. Diversitatea si complexitatea totusi a unui singur intreg.

Exact atat de multe lucruri inveti DOAR prin simplul fapt de a calatori. Constientizezi cat de mic esti intr-o lume atat de mare. Ce lume fantastica, extrema, diversa si complexa exista.

Epilog:

Dragi viitori nepoti,

fiti curiosi! Explorati toate posibilitatile si dincolo de ele.

Leave a Reply

